5.0
gebaseerd op 344 reviews

I’ve trusted this salon with my hair for years — and never once looked elsewhere. My hair is consistently healthy, strong, and always ready to grow. If you wear your hair long, this is the place. Debby has an exceptional eye, personality and an even better hand, and as a bonus, her dog Teddy adds the perfect touch of charm. Effortless, warm, and quietly excellent.

Anna - 4 maanden geleden
David - 5 maanden geleden

Debby's simply the best and my hair always grows out to perfection!

Olivia - 5 maanden geleden

Debby begrijpt heel goed, wat ik wil en ik ga altijd met een glimlach weer naar huis.

Rebecca - 5 maanden geleden

Top top top geknipt en prettige ervaring!

Philippe - 5 maanden geleden

Altijd gezellig en goed geknipt de deur uit! TOP!

Yvette - 5 maanden geleden

I had a great experience at Debby's salon. It was my first time dyeing my hair and she has guided me expertly through the entire process. I really loved the result. Thank you, Debby!

Ana - 5 maanden geleden

Heel mooi gekleurd en geknipt!

Eva - 6 maanden geleden

Goed advies, uitstekende kapster en altijd erg gezellig!!

Barbara - 6 maanden geleden

Debby is hands down the absolute best!

Alexander - 6 maanden geleden