Voor de derde of vierde keer terug bij Debby en zoals altijd ontzettend blij met het resultaat, alsook weer met haar service en de hele ervaring in haar salon. Ik ga nooit meer ergens anders!
Het was mijn eerste keer bij L’atelier en ik ben heel blij dat ik hier mijn haar heb laten kleuren en knippen. Debby heeft jaren ervaring en dat merk je. Ze weet wat mooi staat bij je en luistert ook goed naar wat je wilt.
Vandaag voor het eerst mijn haar laten knippen door Debby en wat een fijne ervaring! Het was een mega ontspannen afspraak, met fijne muziek op de achtergrond en een rustige, prettige sfeer. Debby is een hele fijne kapper die goed luistert naar je wensen, de tijd neemt en met je meedenkt. Ik voelde me meteen op mijn gemak. En het belangrijkste: ik ben super blij met het resultaat! Zeker een aanrader. 🤎💇🏽♀️✨
Debby is the best in Amsterdam. The wait is worth it.
Na een stuk of 6 of 7 knipbeurten bij Debby mag ik mezelf inmiddels wel vaste klant noemen denk ik.
Debby heeft 20 jaar geleden écht met hart en ziel voor dit vak gekozen...en dat merk je!
Echte liefde voor haar vak, altijd energiek, betrokken, en ter zake zeer kundig....enfin; een warm bad!
Ik noem haar bij mezelf inmiddels "het wonder van de Jordaan".
En tot slot is daar hondje Teddy, die ik zeker niet onvermeld wil laten...wat een schát van een hond is dát!. Hij begint me te herkennen geloof ik, rondjes draaien, kwispelend staartje, soms blaffen van enthousiasme als ie me ziet, echt heel erg leuk.
Altijd super fijn. No nonsense, gezellig en het belangrijkst: mijn haar zit weer top.
Prachtige highlights voor mijn dochter!! Dankjewel Debby!
Debby luistert goed naar wat je wensen zijn en geeft daar een knappe artistieke twist aan.
Wat een fijn mens!